17 January 2010

Intro

Jsem již v Kanadě přes dva týdny a je tedy nejvyšší čas začít postupně zapisovat svoje poznatky, myšlenky a zaznamenání-hodné události, které tu prožívám.

  Jak to začalo?
Po vydařeném Erasmu ve Finsku před dlouhými 3mi roky, jsem se rozhodl, že je na čase opět zvednout kotvy, uchopit nabízenou příležitost od ČVUT a jet studijně poznávat krásy dalekých zemí. Po zvážení nabízených možností (Brazílie, Costa Rica, Taiwan, Čína, Korea a Kanada), jsem se rozhodl jet do Kanady. Lehce jsem prošel přijímacím řízením na Rektorátu a vyřídil téměř všechny potřebné formality (děkuji našim snědým spoluobčanům za nutnost víz!).

Den odjezdu se nezadržitelně blížil. Nutno říct, že loučení nebylo snadné. Na jedné straně očekávání budoucích zážitků, na straně druhé opouštění mnoha skvělých lidí z milovaného ISC a spřáteleného BS. Ale pět měsíců zase není tak dlouhá doba :)

31. prosince jsem tedy obtěžkán zavazadly (ale méně než když jsem jel do Finska) nasedl na pravidelnou autobusovou linku do Bratislavy, kde jsem se střetl s Andym, se kterým letíme společně. Po krátké Silvestrovké noci u jeho kamarádů na venkově, jsme následujícího rána ve Vídni nastoupili na Boeing 767 Austrian Airlines na let do Toronta.

O 9 hodin a 6913 km později jsme dosedli na mezinárodním letišti Pearson. Po překonání imigračních úředníků a vyzvednutí bagáže, jsme tedy stanuli na kanadské půdě!

2 comments:

  1. co znamená překonání imigračních úředníků?, Spousta otázek na tělo?
    tělesné prohlídky?
    snad jsi nebyl moc opálen z nějaké zimní lyžovačky ;-)

    ReplyDelete
  2. Je to v pohode. Jen se ptal, co budu v Kanade delat, kam jedu apod. Zadny prohlidky :)

    ReplyDelete